Wszelka korespondencja nadesłana do Szpitala odnotowywana jest w Rejestrze Przesyłek Wpływających, następnie kierowana przez Dyrektora Szpitala do odpowiednich jednostek/komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.
Korespondencja wychodząca podlega ewidencjonowaniu w Rejestrze Przesyłek Wychodzących.
Skargi i wnioski mogą być składane w formie ustnej lub pisemnej.
W formie pisemnej, skargi i wnioski przyjmowane są w Kancelarii Ogólnej Szpitala we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 do 15:35.
W sprawie skarg i wniosków Dyrektor Szpitala przyjmuje interesantów w pierwszą i trzecią środę miesiąca w godz. 15:00 -16:00.
Wyjaśnień dotyczących świadczeń medycznych udzielają ordynatorzy oddziałów/lekarze kierujący oddziałami lub Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa.
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta przyjmuje interesantów od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 – 14:00 (II piętro, pok. 2003; tel. 22 755 91 49; 22 755 91 81).
Organizację pracy poszczególnych komórek organizacyjnych określają Regulamin Organizacyjny i Regulamin Pracy.
Informację o stanie załatwiania skargi, jej kolejności lub rozstrzygnięcia można uzyskać pod numerem telefonu:
- Skargi medyczne – Dział Prawno-Organizacyjny tel. 22 7559268
- Skargi niemedyczne – Sekretariat Dyrektora tel. 22 7559111
- Informacja dot. rejestru wpływających pism – Kancelaria szpitala tel. 22 7559112